Wednesday, May 10, 2006
Esimene päev - 6.mai
Saabume Helsinkist Barcasse kell 11.00. Kohalesaabunud teami liikmed on: Alar, Rait, Erkki, Pärt, Tarvi ja Ivar. Barcas võtab meid vastu Tõnu, kes on saabunud Londonist. Sõidumeesteks on kõik peale Tarvi, kes on team-manager, bussijuht ja tehniline direktor ühes isikus.
Transpordivahenditeks rendime ühe Sidrun Jumperi ja ühe C4. Sõidame Barcast 110 km põhjapoole Püreneedesse Ribes de Fraseri linnakesse, et seal koheselt esile kutsuda esimene treening . Kõik laabub ja kell 16 ajal asume peale hotelli sisseseadmist ja rataste ehitamist (tulid välja päris originaalilähedased) sõidule mäest alla ja siis üles ja siis alla....kokku 57 km lähiorgudes ja mäekülgedel üles, alla vingerdades. Päris tore sõit, adrekas möllas meestel sees. Kohe sõidu alguses läheb Raidul sisekumm pauguga lõhki – teeb kiire vahetuse ja varsti kohtume rajal temaga taas. Mäest üles tõustes ilmnesid mitmed tehnilised üksikasjad – minu vahetus pinge all ikkagi streigib (Hawaii vennal võtan tagasi minnes m-i nime tagant ära...). Pärt avastab ühtäkki põlved omaenda lõua alt kuna sadul vajub sohu ning pedaalid on vist samuti ausõna peal väntade küljes kinni. Kuna tehniline abi tasemel, siis saadakse teemad joonde (minu vahetust peab reguleerima kuidagi omamoodi). Saame ka kerget vihma. Mäest alla sõites olen oluliselt aeglasem kui teised kuna oskused ja kogemused ses osas puuduvad. Kaotan nad silmist, kuid loodan nad leida end ootamas orus. No tegelikult ma sealt neid ei leia ja sõtkun siis üksi 10 viimast km-i mäest üles – pahurdan kuuldavalt. Kodanikud siiski vabandavad/selgitavad, et tegelikult nad ootasid mind ja jõudsin just vahetult pärast neid tagasi. Õnneks saame sellest kiiresti üle. Tõusumeetreid tuleb kokku 600. Treeningu aeg 2 tundi 7 minutit. Treeningule järgneb väike after-biking chill ja rataste parkimine naabermaja garaažis, kust loodame rattad ka hommikul leida. Seejärel ootamab õhtusöök ning ilmselt varajane unne mattumine, sest eelmine öö on kõigi jaoks olnud väga lühike (mõnel suisa üldse vahele jäänud).
Transpordivahenditeks rendime ühe Sidrun Jumperi ja ühe C4. Sõidame Barcast 110 km põhjapoole Püreneedesse Ribes de Fraseri linnakesse, et seal koheselt esile kutsuda esimene treening . Kõik laabub ja kell 16 ajal asume peale hotelli sisseseadmist ja rataste ehitamist (tulid välja päris originaalilähedased) sõidule mäest alla ja siis üles ja siis alla....kokku 57 km lähiorgudes ja mäekülgedel üles, alla vingerdades. Päris tore sõit, adrekas möllas meestel sees. Kohe sõidu alguses läheb Raidul sisekumm pauguga lõhki – teeb kiire vahetuse ja varsti kohtume rajal temaga taas. Mäest üles tõustes ilmnesid mitmed tehnilised üksikasjad – minu vahetus pinge all ikkagi streigib (Hawaii vennal võtan tagasi minnes m-i nime tagant ära...). Pärt avastab ühtäkki põlved omaenda lõua alt kuna sadul vajub sohu ning pedaalid on vist samuti ausõna peal väntade küljes kinni. Kuna tehniline abi tasemel, siis saadakse teemad joonde (minu vahetust peab reguleerima kuidagi omamoodi). Saame ka kerget vihma. Mäest alla sõites olen oluliselt aeglasem kui teised kuna oskused ja kogemused ses osas puuduvad. Kaotan nad silmist, kuid loodan nad leida end ootamas orus. No tegelikult ma sealt neid ei leia ja sõtkun siis üksi 10 viimast km-i mäest üles – pahurdan kuuldavalt. Kodanikud siiski vabandavad/selgitavad, et tegelikult nad ootasid mind ja jõudsin just vahetult pärast neid tagasi. Õnneks saame sellest kiiresti üle. Tõusumeetreid tuleb kokku 600. Treeningu aeg 2 tundi 7 minutit. Treeningule järgneb väike after-biking chill ja rataste parkimine naabermaja garaažis, kust loodame rattad ka hommikul leida. Seejärel ootamab õhtusöök ning ilmselt varajane unne mattumine, sest eelmine öö on kõigi jaoks olnud väga lühike (mõnel suisa üldse vahele jäänud).